Новые причины остановки автомобиля. Отмена передачи прав. КУпАП ст. 126.

E-mail Печать PDF

ст 126 каопИтак, 13.08.2011 вступила в действие последняя редакция Закона Украины «Про милицию». В нем много нового для водителей  - так что распечатать и положить в машину лишним не будет.

Появился интересный пункт  21-1 который определяет случаи, когда инспектор ГАИ имеет право остановить транспортное средство:

21-1)  зупиняти  транспортні  засоби  лише  в разі: порушення правил дорожнього руху водіями;  відсутності  номерного  знака  на транспортному  засобі  або  наявності  номерного  знака,  який  не відповідає встановленим вимогам,  закріплений у  не  встановленому  для цього місці,  закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє  чітко  визначити  символи  номерного  знака  з  відстані двадцяти   метрів;  наявності  ознак,  що  свідчать  про  технічну несправність транспортного засобу;  наявності даних,  що  свідчать про  причетність транспортного засобу,  його водія,  пасажирів або вантажу до  вчинення  дорожньо-транспортної  пригоди,  злочину  чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини  вчинення  дорожньо-транспортної  пригоди,  злочину   чи адміністративного правопорушення,  свідками якого вони є або могли бути;  необхідності  залучення  водія  транспортного  засобу   для надання  допомоги  іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення   чи   матеріалів   дорожньо-транспортних   пригод; проведення цільових заходів (операції,  відпрацювання,  оперативні плани)  для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом,  документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це  державними  органами;  якщо  спосіб  закріплення  вантажу   на транспортному   засобі   створює  небезпеку  для  інших  учасників дорожнього руху;  порушення  визначеного  порядку  встановлення  і використання  на  транспортному  засобі  спеціальних світлових або звукових  сигнальних  пристроїв.  Працівник   підрозділу   міліції повинен  повідомити  водія  про  причину  зупинення  транспортного засобу,  суть  вчиненого правопорушення;

 

Таким образом, в случае остановки транспортного средства инспектором ГАИ по причине якобы технической неисправности нужно попросить перечислить по каким ПРИЗНАКАМ он определил ту или иную неисправность и показать нормативный документ,  в котором четко обозначалось бы, что именно этот ПРИЗНАК указывает на именно эту неисправность.  (согласно  Стати 4. вышеупомянутого Закона)

Остановку по причине «відпрацювання» и требование передать для проверки документы тоже можно рассматривать двояко. В Правилах дорожного движения остался пункт:

2.4. На  вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з
дотриманням вимог цих Правил, а також:
а) передати для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;

Но согласно новой редакции Стати 126 Кодекса про административные правонарушения ответственность за непередачу прав и техпаспорта не наступает:

Стаття 126. Керування транспортним засобом особою, яка не  має відповідних документів на право керування  таким транспортним засобом або не пред'явила їх  для перевірки {Назва  статті  126  в редакції Закону N 3565-VI ( 3565-17 ) від 05.07.2011 }
Керування транспортним  засобом  особою,  яка не має при собі або не пред'явила для  перевірки посвідчення  водія  відповідної категорії,  реєстраційного  документа  на транспортний засіб,  а у випадках,  передбачених  законодавством,  ліцензійної  картки   на транспортний   засіб,  а  також  поліса  (договору)  обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників  наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка")…

Так же, в новой редакции статьи 16 Закона Украины "О дорожном движении" слова

"передавати для перевірки посвідчення,  реєстраційні та інші документи, що підтверджують право на керування транспортним засобом, а також дорожні (маршрутні) листи і документи на вантаж, що перевозиться (крім власників 
транспортних засобів, які використовують їх в індивідуальних  некомерційних цілях)"

заменены словами

"пред'являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб";

Удачи на дорогах!

Авео Клуб Хмельницкий (Aveo Club)

Обновлено ( 16.09.2011 15:11 )  

Комментарии  

 
+2 #2 Фке 15.08.2011 13:59
Правила дорожного движения теперь противоречат ЗУ "О дорожном движении", в которых пока указано, что водитель обязан именно «передать», а не «предъявить» права, техпаспорт и полис. Поэтому возможны конфликты: инспектор будут ссылаться на ПДД, а водитель на закон. Прав водитель, потому что ПДД ниже по статусу — они утверждаются постановлением Кабмина и являются подзаконным актом. Но это продлится недолго: в заключительных положениях закона указано, что Кабмин обязан привести свои нормативные документы в соответствие с законом, поэтому противоречие скоро устранят.

На сайте Управления ГАИ МВД появился проект изменений в ПДД под номером 1306. Гаишники предлагают сделать такую редакцию правил: «пред’явити, а в разі виникнення підозри щодо підроблення, передати для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1».
Цитировать
 
 
+2 #1 Max 14.08.2011 10:45
интересно!
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Aveo Club Khmelnitskiy. Video

Случайная новость

отмена техосмотра новостиТо, о чем так долго мечтали украинские водители, наконец случилось: Рада приняла Закон «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно устранения чрезмерного госрегулирования в сфере автомобильных перевозок». Он отменяет техосмотр для частных автомобилей, а также лишает ГАИ какого-либо отношения к его проведению. Главная причина настолько кардинального шага — техосмотр давно превратился в систему незаконных поборов с автовладельцев и источник коррупции.

В данный момент закон находится на подписи у президента, однако с учетом того, что это его собственный законопроект, вероятность, что он его «завернет», является крайне низкой. Так что в августе закон уже должен заработать.

По подсчетам главы МВД Анатолия Могилева, только официальные доходы ГАИ от этой процедуры составляли почти полмиллиарда гривен. А с учетом того, что практически каждый автомобилист добавлял к официальным платежам несколько сотен гривен в виде взяток, общая сумма потерь от закрытия «кормушки» составляет, по различным подсчетам общественных организаций, от 1,5 до 3 млрд гривен — именно столько денег останется в карманах украинских автовладельцев.

Но у многих водителей предстоящие нововведения вызывают опасения, что в них есть подвох и расходы только вырастут. Например, из-за подорожания страховки. Кроме того, новый закон отменяет нотариальное оформление автодоверенностей — не вызовет ли это новые проблемы?

Подробнее ...